Jadłospis wiosenno-letni (wegetariański)

69,97 zł 69.97
ilość szt.

Opis

Zdrowy, zbilansowany jadłospis wiosenno-letni w wersji wegetariańskiej!

Jeśli chcesz schudnąć bez odmawiania sobie smakowitych dań, lub po prostu zacząć w prosty sposób zdrowo jeść, to ten jadłospis świetnie sprawdzi się u Ciebie!

 

Co znajduje się w środku?

  • mini poradnik, który pokaże Ci jak stosować jadłospis oraz jak powinna wyglądać zdrowa i zbilansowana dieta, znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz tabelę która ułatwi Ci wymianę produktów w diecie,
  • zdrowy, zbilansowany i pyszny jadłospis 7 dniowy składający się z 4 posiłków dziennie, wszystko zaplanowane tak abyś nie musiała spędzać zbyt dużej ilości czasu w kuchni,
  • dokładna lista składników oraz sposób przygotowania do każdego dania,
  • ogólny plan posiłków na całą dietę,
  • lista zakupów.

Nie martw się, wszystkie produkty które występują w jadłospisie znajdziesz w zwykłym markecie typu Lidl czy Biedronka. 

 

Jak ten jadłospis może Ci pomóc?

Po pierwsze pokaże Ci zasady dot. zdrowej, zbilansowanej diety,

Dodatkowo pozwoli Ci zaoszczędzić masę pieniędzy na wymyślne suplementy, które zazwyczaj niewiele dają.

Oprócz tego zaoszczędzisz mnóstwo czasu, a mimo to będziesz jadła zdrowo i zbilansowanie, 

Poza tym wybierając odpowiednią do siebie kaloryczność osiągniesz efekt, który sobie założysz. Jeśli chcesz schudnąć, wybierz niższą kaloryczność!

 

Jaki jest rozkład makroskładników w jadłospisie?

Białko: 25%
Tłuszcze: 30%
Węglowodany: 45%

 

Jakie przykładowe dania znajdziesz w jadłospisie?

Śniadania: czeko-truskawkowa owsianka, biszkoptowy omlet z owocami i jogurtem

II Śniadania:  tęczowe wrapy z sosem orzechowym, kolorowy gyros

Obiady: makaron w sosie ze szpinakiem, suszonymi pomidorami, burger z surówką z czerwonej kapusty

Kolacje: zielone pankejki z owocami leśnymi i serkiem, pizzerinki z twarogu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl